maanantai 25. kesäkuuta 2012

Inhankosken koululaisten viestejä

Olen odottanut 1 ja 2 luokasta saakka että saisin kirjastokortin. Nyt olen vihdoin saanut sen ja lainaan paljon. Minun mielestäni on tosi mukavaa lainata kirjastoautosta. Toiveeni on että tialisit kirjastoautoon Don Rosan Aku Ankkoja, haluaisin lukea niitä...
Odotan innolla kirjastoautoa torstaina niin että en pysty nukkumaan perjantaihin saakka mutta pakko on...Minun pikkusiskollani Emiliellä on kanssa kirjastokortti, mutta hän ei uskalla ja osaa lainata joten hän ei lainaa...Vaikka olen kyllä koittanut saada Emilien lainaamaan mutta turhaan...No, hei hei Juhani!

T:Antonella, LaRuffa, 3lk Inhankosken koulusta

Terve Juhani!

Play-station pelejä kirjastoautoon. Kiitos.
Sotakirjoja enemmän kirjastoautoon. Kiitos.
Kiva kun käyt Inhankosken koululla.
Olet tosi kiva ja avulias.
Kuka Siivoaa sinun kirjasto-auton?
Mistä kirjoista pidät?
Monta hevosvoimaa kirjasto-autossasi on?

Marko ja Teemu Inhankosken koululta 4 lk

1 kommentti:

  1. Juhani vastaa:
    Anne siivoaa auton joka aamu. Luen kaikenlaisia kirjoja, mieluiten dokumentteja ja historiaa. Autossa on voimaa 191 KW.

    VastaaPoista