maanantai 2. heinäkuuta 2012

Peränteen koululaisten muistoja

Kerran olin  kirjastoautossa
ja lainasin kirjan
ja kuukauden päästä
olin taas kirjastoautossa
ja lainasin saman kirjan.

Arttu Rajalahti, 8 v. Peränne


Olin menossa Miran ja Kristan kanssa kirjastoautolle 2011 vuonna. Kun menimme autoon en huomannut nappia, painoin sitä ja Mira meinasi jäädä oven väliin mutta kerkesi sisään. Kun minä ja Krista olimme kävelemässä auton perälle niin kaaduin Kristan jalkaan. Kaikki naurettiin ja toivoimme ettei Kristalle kävisi mitään.

Jasmin Suopelto 10 v. Peränne


Kirjastoauossa on kivaa kun saa lainata ja kattella välitunnilla kirjoja.

Matti Lampimäki 10 v. Peränne



Oli vuosi 2008. Ennen ystävänpäivää olin ystävien kanssa kirjastoautolla ja kirjastosetä sanoi kaikille hyvää ystävänpäivää. Siellä oli kivaa kaikilla ja kaikki olivat onnellisia ja nauroivat. Se kuulosti ihanalta. Mekin naurettiin kavereitten kanssa eikä kukaan ollut vihainen tai surullinen.

Verna Tiinonen 10 v. Peränne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti